Baka, baka liten kaka.

2011-05-29 - 19:13:58
Lilla mormor fyllde år den 24:de så vi har precis varit inne hos henne och firat henne lite i efterskott genom att vi bakat en citron&maräng kaka och köpt blommor & presentkort på Linds =) Jag, Elin och David var inne hos henne och fikade, och självklart tog jag miljontals kort höhö, jag låter bilderna tala för sig själva! Dessutom så har jag sovmorgon imorgon PLUS att jag ska ta hål i öronen igen, har tagit det två ggr förut men då har det blivit problem så ska testa igen nu, tredje gånget gillt brukar man ju säga ;) Kan förresten tipsa er starkt om citron & maräng kakan, den är supergod! Måste dra nu!


Hoppas ni haft en bra helg!






HAHA det kallas 'koncentration' jag brer på marängen över citronkakan =)

Två små experter på att tigga ;)




hahah min älskling hjälper kusinvitamin Nicole att sy korsstygn
(fråga mig inte hur han vet hur man gör det! XD) <3

Haha Nicole busar med min tumme =D









Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0