KG! <3

2011-10-10 - 19:43:16
Nu är jag tillbaka igen, för att berätta min underbara "nyhet" som tack vare facebook inte längre är en nyhet ;) xD jag har en BIL!!! =D Världens finaste volvo 850, hur fin som helst! KG heter han, KG Eriksson för att vara exakt, och han är lite smågay för mamma har köpt en rosa rattmuff åt honom ;) nejmen seriöst så har det verkligen skapat motivation att börja köra och satsa på körkort igen, min motivation har varit rätt kass senaste tiden men nu är jag på G igen =D Idag var jag på gymmet med Omid, Lissan och Sandris, härligt att få springa litegrann, känns som år sen nu ;D Tänkte lägga upp en bild på lilla KG och sen dra ner! Ha det bra! =)





Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0