Lyckorus!

2011-08-25 - 18:15:52
Hejhopp! Tredje dagen i skolan nu och det går riktigt bra, kan knappt förstå att det är mitt sista år!! =D bara tanken är grymt skön! Dock har jag redan fått läxor och prov nästa torsdag men det är chillapril! =) När jag kom hem idag hade min underbara fina David köpt en plattång och en conditioner till mig i "skol start present" blev så sjukt glad, han är helt underbar!! =)<3 Så imorgon blir det till att platta håret ;) Just nu har jag & tjejerna "nyttiga månaden" så äter inge godis, chips, läsk eller onyttigheter, är helt chockad att jag inte märkt ngn speciell förändring i humör XD iofs..har det ju bara gått tre dagar hahaa, men detta lov har gjort mig helt beroende av sötsaker så borde komma en riktig humörsvängning fram snart =D Just nu totalt lever jag på te i olika smaker, chai är definitivt det bästa! Jag längtar till hösten, mysiga koftor, te och levande ljus!

Hoppas ni har det finfint! =)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0