It is. It is. True.

2011-09-22 - 14:49:10
Hejsan!

Händelserik vecka dethära..man har både hunnit bli jagad av bin/getingar med Omid Rashidi, firat Sandras födelsedag och fikat 4 timmar på Waynes med Lovisa, ojale! som min mormor skulle ha sagt! ;) Där var jag och David inne igår och åt grönsaksdipp & bulle med lilla mormor och lillkusin Simon, mysigt! =)

Hursomhelst måste jag (för hundraelfte) gången berätta om mitt och Ommes otroliiigt trevliga möte med bin, jo!  Omme och jag hade precis slutat skolan och begav oss bort för att hämta Ommes cykel och det står ett par killar i vägen och typ skriker och springer & larvar sig som killar har en tendens att göra ;) Så jag och Omme tänkte inte mer på det utan fortsatte med cykeln över gräsplanen precis utaför skolan och går rakt in i värsta "myss svärmen" så vi börjar slå omkring oss och vifta med händerna xD då inser vi att "myggorna" är stora och typ svarta så vi fattar att det är bin så vi börjar springa och Omid springer med cykeln duckandes för svärmen av bin och samtidigt så skrattar jag så att jag DÖR, va så sjukt jävla kul, har aldrig skrattat så mkt i mitt liv!! Tills vi kommit en bit bort och Omid ger mig värsta seriösa minen och ba "Marie, jag har något i min tröja!!!!" och ni vet när man redan börjat skratta så är det ännu roligare när ngn är seriös så jag skrattar ännu mer och börjar slita av Omids jackaXD hahah, situationen va sjukt komisk iaf! ;D Stackars Omid blev stucken i bröstet ch då blev Marie seriös för då blev jag sjukt sur för om han varit allergisk kunde de ha gått illa :/ Det är verkligen så EXTREMT typiskt vår tur att just vi går rakt in i en bi-svärm haha, och nu i efterhand så är det ett riktigt kul minne för både mig och Omme ;D

Igår firade vi Sandra genom att äta ute på Joda, jag åt en tomat&mozzarella sallad och en mörkchokladtryffel till efterrätt, vi hade riktigt trevligt allihopa och jag hoppas och är övertygad om att vi gör om det snart igen! =)

Just nu sitter jag och väntar på att min älskling ska komma hem, idag ska vi mysa till det med picknik & champagne på klippan =)Längtar riktigt mycket tills han kommer hem, gillar inte att vara hemma ensam =/ <3 hahah Davids horoskop stämmer nog ganska så bra "Antagligen en helt vanlig arbetsdag. Du kunde vara mer produktiv, du har ideligen tankarna på annat håll" ;) Tänkte fråga honom om det när han kommer hem idag ;D

Pusselipuss!


hahaha, Omid vill visa hur ont han har efter sitt bi-stick!! ;) hahah =D

Omid beslöt sig för att visa nya "slöj-modet" inne på bikbok! =D


Sen blev det en fika på Waynes med Lovisa i fyra timmar x)

Jag och Lovisa tog en sväng förbi en minnesvärd liten stenbänk inne i stan har fina minnen ifrån min och Davids tredje dejt tillsammans där, den dagen hade jag så ont i benen att vi var tvugna att stanna & vila där, så vi satt där X antal timmar och pratade och myste,<3 Så när jag och Lovisa passerade var vi tvungen att ta kort på den! =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0