Första dagen, sista året.

2011-08-23 - 22:11:29
Hejhopp!

Igår åkte jag och Lovisa hem till Clarre och fägade hår & fnissade så det stod härligt till! Det tog oss drygt 4 timmar, xD Bästa kommentaren stod Lovisa för när hon först frågade mig hur mycket klockan var och jag svarade halv nio, Lovisa ser chockad ut och säger "Då gick det ju balle fort!!" och jag frågar "jaha, när började vi färga håret då" Lovisa svarar "jag vet inte" man ba OKEY lovisa! =D så fort gick det liksom ;) Hursomhelst så började skolan idag så jag och Clara fixade lösnaglar imorse (!) Fyfan är min enda kommentar, jag har varit handikappad hela dagen idag x) så bokstavligen slet av dom när jag kom hem ;D Jag har inhandlat ett par nya öronhängen och ett nytt halsband idag och dessutom tog jag en fika med min finaunderbara davvi =) Var och lunchade med tjejerna på ett nytt ställe som tydligen heter "solsidan" idag, jättemysigt att få luncha ute i solen efter en hel sommar med jobb inne i en lokal =D Imorgon börjar jag dock med matte C så lika bra att jag bumsar i säng snart =/ snacka om att skolan går pang på rödbetan nu i trean, mitt scema är som taget från helvetes portar =O kommer förlora all min fritid (och mer därtill) så om ni hittar mig tältandes i skolkorridoren i trasor och gropar under ögonen så bli inte förvånade, det är så mitt närmsta år ser ut x(  haha! Tänkte bara tillägga att jag hade en sjukt fin dag igår och iförrgår med Clarre och Lollobollo igår, vi åt fruktsallad och popcorn och såg lite på "sagan om ringen" det var jättemysigt! =)

Ha det finfint!


tre tjejer med helt olika smak? =D Jag köpte dock endast en toning så det blev inte mycket
skillnad alls men det gör inget för jag är otroligt nöjd med min hårfärg som den är =)















mina nya öronhängen =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0