Veni, vidi, vici.

2011-12-12 - 14:02:03
Precis kommit hem från skolan, slutade tidigt idag, sitter och lyssnar på 'someone like you' med Adele i nya lägenheten =) underbart! Flyttade hemifrån för en månad sedan och bor nu typ två meter ifrån skolan i en söt liten etta =) Det är helt underbart allting, känns lite som en saga. Med mig själv som prinsessa och David som prins och så lille Nisse som drake ;) nejmen jag är hur lycklig som helst och det passar ju bra nu när det närmar sig jul =) Åh vad jag älskar julen, doften av nybakat, ljusen och julpynten och musiken ;D Dessutom måste jag erkänna att barnslig som jag är så har jag faktiskt tittat på julkalendern varje dag höhö ;) Puss på det!


lite bilder ifrån lägenheten =)



hihi bild på Lovisa som typ bor hemma hos mig nu, =)














Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0