Som en litet änglabarn.

2011-09-19 - 20:02:27
Hejhopp! Idag började man klockan 11.20 & hade en lektion, sen var det bara att traska till stan med syrran, en sväng förbi alla affärer och fick med mig två fina basic linnen hem och hann med en smarrig fika =) Har precis pratat med älsklingen i telefon, vi har umgåtts konstant i typ tre veckor så känns så konstigt när han inte är här, man kommer på sig själv med att sitta och undra vart David är någonstans för det känns så fel att han skulle vara i Lärbro när jag är på lilla Högklint ;P Sitter och lyssnar på Ulrik Münter "boys don't cry" åh! den låten är så fin! Blir alldeles lycklig =') Sov riktigt dålig igårnatt, kände mig sådär trött-pigg nivet, man är för pigg för att sova men för trött för att gå upp ;)Så försökte harkla mig lite sådär halvt odiskret för att david skulle vakna så jag skulle kunna flika in med "Nämen OJ är du också vaken, gud va synd!! Då kan vi ju lika gärna prata en stund.." Men min David hade andra planer, nämligen att mumla något oförståeligt och vända sig om, han är elak den människan!! Åtminstone i sömnen ;) Men nu saknar jag honom så det gör ont i hjärtat! =)<3

Ha de fint!



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0