Borta bra men hemma bäst!

2011-09-18 - 18:26:38
Hej igen! =) Nu är jag på klinten och kunde aldrig tänka mig att det skulle kännas så otroligt skönt att vara hemma igen, trivs så bra i lärbro men hemma är ändå alltid hemma =) Känns som om att hela högklint välkomnar mig hem igen, först hittar jag choklad hemma liksom (bara där är ju dagen förgylld) , sen ligger en soppåse uppe och väntar på mig så de bara är att slänga i all smuttvätt utan att behöva anstränga sig alls och jagvet inte, det känns så skönt att vara hemma bara =) Tänkte visa mina senaste inköp! =) Dessutom fyller lilla sandra år snart så skall ut och äta med lite trevligt folk nu på onsdag, härligt! ;D

Pusselipuss!


nya jeans och nytt linne från HM =)

Ny tröja från Lindex, väldigt oväntat att hitta något där men Lindex har faktiskt några riktiga pärlor där inne!;)

Är så sjuuukt kär i David i vanliga fall men när jag såg denna klänning så blev jag kär på nytt! I LOVE! <3


Sött litet linne, lite magtröje stuket typ, me gusta mucho! =)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0