Osammanhängande och manligt.

2011-08-18 - 21:59:02
Hej!

De va ett par dagar sen jag bloggade nu så tänkte att jag gör en liten uppdatering! ;) Har varit lite upptagen senaste tiden med jobbet och igår hann jag t.o.m med gymmet, det gick faktiskt bra med tanke på mitt träningsuppehåll! Sprang 5,5 km och är otroligt nöjd med det =) Imorgon är det tänkt att bli knytkalas med mina små finingar, så imorgon åker jag hem efter gymmet och bakar någon god dessertpaj (förhoppningsvis blir det så ;) ) hahha =D Skolan börjar på tisdag och har lite blandade känslor angående det, ska på ett sätt bli kul att börja trean och träffa mina kompisar varendaste dag ;D men samtidigt så aa..det är ju skolan vi pratar om och det betyder plugg & stress på hög nivå, såå som sagt mixed emotions ;) Idag har jag hunnit med både att jobba, träffa Omid en stund och shoppa runt på Ö&B hahha xD och gå ut och äta med David och familjen =) hahaha, min pojvän är så underbart söt, han ligger just nu på sängen i bara kalsonger och läser bilsport som en riktig karlakarl! That's ma maan! ;D va tvungen att flika in det xD Livet är underbart! <3

Pusselipuss

heta bilder på höög nivå ;) <3

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0