Eftersom du är en guldklimp så måste ditt hem vara en guldgruva, soyouknow!

2011-08-27 - 21:35:38
Hej! Idag har varit en så galet händelserik dag, på många sätt ;) Eftersom att jag och min puss gick upp så tidigt så har vi hunnit med as mycket! Jag har både varit på slite marknad, cyklat tandem, pluggat all matte & svenska, gjort grönsaksdipp, och spelat lite spel ;) Nejmen de känns skönt att vi hunnit med så mycket idag, det har varit en asgrym lördag =) Eftersom att det inte fungerade med campingen så hann vi med mycket annat istället =) Det var så sjukligt läskigt med den där tandemcykeln!! Gosh! trodde de skulle va enkelt, haha, att jag skulle kunna sitta där bak medan David trampade som ett djur, och inte göra ngnting men icke-san-icke ;) xd hahah, glömde bort att säga åt david när jag skulle sätta mig tillrätta på salen så slutade med att jag satt längst ut på sadeln med fötterna i luften och skrek hahaha, (stackars david) det var riktigt kul iaf =D Har verkligen gått in för det där med nyttiga månaden så känner mig riktigt stolt när jag kan säga att jag faktiskt LYCKADES med att sitta bredvid min älskade gottegris david larsson medan han fläskade i sig en påse godis och jag åt endast (lägg märke till endast!!!) en 86% mörkchokladkaka, jag är så gosigt bra allså =D Jaja, måste tillbaka till grönsaksdippen och guldklimpen där ute i köket! =) Förresten ska jag på kräftskiva i motala nästa fredag så kan längta till det medan skolan passerar och fyller livet med läxor och oviktigheter ;)

Ha det bra!

yummi!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0