Äntligen helg!

2011-09-17 - 10:56:29
Hallådär!

Äntligen helg!! veckan har iofs gått bajsfort verkligen men skönt att få ta lite välförtjänt sovmorgon =) hade en så sjukt läskig och så verklig dröm igårnatt, fy! Drömde att jag och min syster Elle skulle åka ensamma till London (bara där är dt ju värsta mardrömmen xD) och hursomhelst så när vi kom fram så skulle vi till ngt ungdomscenter och så vi tog ngn konstig hiss dit men när vi varit där och skulle åka tbx för att hämta våra väskor så hamnade vi istället ngn helt annanstans på ett sjukhus för blinda och folk som hade hör problem x) och helt plöstligt var David där och klämde fingret i hissdörren och tvingade mig att springa runt och leta efter plåster xD sen såg jag att det började mörkna ute och fick panik! Vi hade ju inte fixat hotell eller hämtat våra väskor lr ngt, så vi tog hissen och ngn gubbe stod där i och jag stod och förklarade för honom på engelska att vi skulle till väskorna hahah ;P kändes så verkligt och jag minns hur irriterad jag va på elle som bara stod där och inte hjälpte till =D Nej usch! Så det lär nog ta ett antal hundra år innan jag kommer våga åka till england ensam med syrran efter den drömmen ;) haha =P Var tvungen att dela med mig! =) Igår var jag btw ute och åt pizza med david och su amigos, trevligt trevligt!

Pusspuss!

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0