Mumsens mammas morotskaka <3

2011-09-18 - 16:27:12
Hejhå!

Redan söndag och idag har man varit "effektiv" haha, nästan iaf ;D Har pluggat lite matte och svenska, promenerat, bakat scones och fikat morotskaka =) har precis packat ihop mina grejer och tänkte åka hem till klinten idag, har bott här i lärbro i lite mer än två veckor nu =) Jag och david har stiftat lite planer om att kanske ta en picnik på torsdag då jag är ledig, sätta oss på klippan och mysa lite med kanske lite vin och ost&kex, lovely! <3 Dessutom tänkte jag gå till stan och tvångsshoppa med Omme, hahah, dvs slita med honom till stan och shoppa till både mig och Sandrus som fyller år snart, nu när man fått lön så är de ju bara att passa på medan pengarna finns ;) förhoppningsvis följer jag och Omid inte våran ofrånkomliga vana, nämligen att sitta och hänga i bibblan tills skolan stänger HAHA, bibblanpersonalen kommer alltid å säger åt oss att tyvärr så stänger dom och där sitter vi som två no-lifeare och snackar xD fast de är väldigt kul dock ;P Imorgon har jag sovmorgon som jag tänkte njuta av i min egen (STORA BEKVÄMA) säng (som man kan sova i!) till skillnad från hjärtats säng! =D Hoppas ni haft en fin helg! =)

Puss!


Mumsens mammas morotskaka ;)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0