Kiitos och andra skojsigheter på vift i Helsingfors!

2011-10-03 - 19:14:29
Asså undrar om det är normalt att vara såhär trött efter en "mini semester" hmm..tror inte det allså! Har precis kommit hem (igår) från en kryssning till Helsingfors med pappa,mamma & David, har haft så sjukt mysigt men har lyckats med att släpa på mig en förkylning i samma veva ;P TYPISKT! Har både badat, shoppat, myst runt i Finland och haft det trevligt, Finland var faktiskt mycket finare än jag trott och David var lycklig då många skyltar och liknande fanns på svenska ;) hahah ;D Gammeldags som man är så trodde jag faktiskt inte att de skulle ha typ Monki och Starbucks i Finland men titta där va fel man hade ;) Mysigt var det iallafall =) Sen på hemvägen så blev det en sväng förbi Täby C och sen en fika hemma hos mammas och pappas vän Stickan =)

Idag har jag levt på Te och halstabletter hela dagen lång och så lär det väl bli imorgon med antar jag, jädrans förkylning å kosta pengar ;) haha, nejmen just nu vill jag bara bli frisk igen! =)

Puss!









































Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0