Pussens kottefarm!

2011-08-14 - 22:31:55
Både jag och David har drabbats av den omtalade "lärbro pesten" haha ;) dvs förkylning och hosta som vägrar ge med sig, måste vara dessa lärbro-vindar som sköljer över hela lärbro med smuts och smittar allt i dess väg ;D för "varenda gång jag är i lärbro så blir jag sjuk!"  enligt mina föräldrar ;) iofs är ju mina små päron bra på att få för sig saker eller hitta anledningar varför jag och pussen ska vara hemma på klinten meen..ändå! =D Hursomhelst så är vi båda förkylda och har därför spenderat vår dag här, i de sjukas län, lärbro ;) vi har haft en mysig dag endå, men jag tvingade ställa in min träff med Lovisa eftersom det kändes dumt att smitta ner henne också =/ jag och david gick runt lite i hans trädgård innan vi gick in och spenderade dagen på hans rum =) Vi gick ut för att jag såg något litet brunt röra sig på tomten så vi förstod att de va små igelkotts ungar och gick ut för att se på de små rackarna och sååå söta de va! jag stendog direkt, så underbara små dunbollar! =D Tänkte visa er lite bilder =)

Hoppas att jag blir frisk snart så jag kan börja med mitt stora favoritintresse igen, nämligen UMGÅS (& prata!) med mina vänner! För David kan jag umgås med även om jag är förkyld eftersom att de alltid är han som smittar mig (den jäveln!) =D <3























Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0