Lite natur á la Marie&David <3

2011-05-27 - 23:13:00
Hejhopp! Kom nyss hem efter att ha varit ute på klippan med David =) Vi har testat min nya kamera och tagit massa bilder, är så sjukt glad över den! =) Idag fick jag reda på att jag kommer få VG i betyg i idrott, vi slutade tidigt, solen sken och jag träffade Matildur efter skolan, så det har varit en jättehärlig dag =) Efter att Matildur visat mig massa parodier & vi haft massa djupa samtal om ALLT mellan himmel & jord =D så träffade jag David som kom och hämta mig =) Imorgon har jag & David fått order om att vi ska infinna oss på strandpromenaden kl 17.00 av mina vänner, så vi får se vad som väntar då! =D u never know..;) men ska bli kul att få reda på :) Tycker de är så galet skönt att det är helg nu, och snart slutar vi skolan!! =D

Just nu sitter jag & lyssnar på "Lazy song" med Bruno Mars och jag kan inte annat än att hålla med "Today I don't feel like doing anything" såå..ni får ha det så roligt! ;) Själv tänkte jag bara mysa ner mig i sängen och eventuellt sätta på en film =)

Puss på det!























hahah, busar med lilla Vita <3




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0