En släng av mango.

2011-05-02 - 22:01:35
Hejhallå! =D

Sry för dålig uppdatering men det har varit en minst sagt jobbig vecka..fast ändå inte ;) Har haft en sjukt mysig valborg men jag & David kände oss inte så peppade på att supa med tanke på att vi gjorde det fredagen innan (he-he) därför tog vi en myspysig hemma-valborg med popcorn, "Det okända" och massa pussar! hahahaha, låter lite porrigt, en mysig kväll med det okända och popcorn ;) hahah, great ;) Hursomhelst så blev det en jättetrevlig dag med grillning, sol och härligheter! På morgonkvisten gick vi dessutom upp "tidigt" och såg på bilrace med davids kusin och hans tjej, trevliigt! faktiskt mkt roligare att se det än jag trodde..=)

Kan även tipsa er om den andra filmen vi såg "The season of the witch" tror jag den hette med Nicolas Cage, galet bra men lite läskig film =) eller aa..så pass läskig i slutet att jag höll för ögonen och begravde mig i Davids hår...det är min definition av hur läskig den filmen var x) Jag kan också berätta för er att hehe det är andra maj vilket faktiskt innebär aaaatt... *trumvirvel* det är min födelsedag om 16 dagar och att jag åker till la isla Mallorca om 14 dagar =D wiiie!! underbara majmånad! =) Dessutom så är det nu bekräftat att jag får följa med min kompis Malin till USA i två veckor i juni såå om allt går som planerat så finner ni mig i Amerika i sommar babies! amaziing =D Idag var jag på stan med Malin & handlade faktiskt en söt vit blus för 149:- I'll show u! ;D Lägger upp lite bilder åt er!

Puuusss

lite bilder ifrån veckan som varit =)






Mitt senaste inköp, en jättesöt vit blus, blir supersöt i sommar! =D

Vår älskade gamla katt Gustav ska avlivas imorgon =( <3

Har testat nya Marabou Caribbean & den va helt okey =D

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0