Hokus Pokus.

2011-05-26 - 20:44:17
Har haft en så sjukt skön dag idag, hade två prov och sen slutade jag, efter skolan så gymmade jag med min ängel & jag lyckades springa 6 km trots mitt tränings uppbrott på typ tre veckor så är sjukt glad för det! =D Eftersom att jag och David firat åtta månader så tänkte vi gå ut och äta nu till veckan också och eventuellt se nya "Pirates of the Caribbean" vill så grymt gärna se den, den verkar asbra! =D Ikv tänkte jag ringa Linda & prata en stund med henne & sen ska jag ringa Malin för att ta reda på mer om visum grejen inför USA resan, reser om en månad ungefär, wiiie! ska bli så sjukt roligt =) hahah efter lite tjat fick jag till slut tillåtelse att sminka min söting också, han blev så sjuukt söt! =D Jag älskar verkligen att sminka människor, dt är asabajsaroligt!

Pusselipuss!

Min ring & mitt armband som jag fick av min underbara David <3






hihih, min underbara pojkvän! =D <3


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0