En snabbis! hö-hö.

2011-05-09 - 22:08:47
Hejhopp! Blir ett kort inlägg idag, är under tidspress & klockan tickar på ;) Idag beställdes mina & Malins biljetter till USA, WIIE!!! jag är så galet excited =D Dessutom så är det bara hmm.. 1 vecka kvar tills Mallorca & min artonårsdag, lovely! Kan berätta mer för er om USA senare samt mina och malins planer över våra två veckor där ;) ska bli superbajs kul iaf! I helgen har jag varit och fiskat med min fina pojke, fick ingen fisk dock men låg mest på en madrass och myste i solen såå kanske inte är så vidare konstigt =P Tycker bara att det är så varmt&skönt ute nu, I love it!

Måste verkligen dra nu, men uppdaterar igen imorgon med ett klokare inlägg! =)

Puusss




från fiskningen i helgen =D

Fångade jag på vägen hem idag =)

Kisses & Hugs
Postat av: Anonym

finns inget som heter klokare

2011-05-10 - 20:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0