Puedo hacer los milagros ;)

2011-03-30 - 20:12:13
Tjenixen! =) Har precis ätit middag och jag har varit duktig och pluggat klart både kommunikationen & franskan =D Åh va jag är duktig! :) Idag har vi också spelat in sista delen av latin pjäsen i skolan, tycker det är sjukt kul!! visar er bilder sen när den är klar ;) Det har varit soligt ute idag & det känns härligt, våren är äntligen här nu!! =D

Igårkväll sov jag hos Lovisa i Barlingbo & det var jättemysigt där, dessutom var det typ 100 år sen jag var där sist kändes dt som :) Jag färgade Lovisas hår (som blev jättefiint!) och vi pluggade lite, käkade muffins och sådära ;) Efter skolan idag så stod min prins & väntade på mig i bilen, vi åkte hem till mig & åt våfflor m. glass, mums* sen har vi faktiskt sett på lite "Jerry springer" som bara är galet komiskt =D sen har jag fått plugga lite med, så nu är jag klar som sagt =) wiie =D




hahahah =D <3

Före färgningen ;P

efter färgningen, finfint!! =D




Matilda satte upp mitt hår inför latin pjäsen ;P

min hemma-mys-outfit =)


Kisses & Hugs
Postat av: adem

hej

du är jätte söttttt

gbg

[email protected]

2011-04-01 - 15:11:00
URL: http://zeytinada.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0