Monday morning.

2011-03-28 - 12:51:29
Hallå där! Hemkommen tidigt idag då det var någon galning som tydligen bombhotat skolan xD jaja, skönt att vara hemma redan iaf =D Jag och David tänkte baka nu och sedan tänkte jag fortsätta på mitt arbete om seriemördare, j*vligt intressant men skrämmande ämne I have to say :S :) Förstå förresten hur irriterande dt var att vakna imorse till ett tjock j*kla SNÖTÄCKE! trodde lix att dt va vår nu & hade packat ner vårjacka + skor till David och på morgonkvisten höll jag på att frysa ihjäl ;P Sen kom iaf solen fram, thank god*

Nu är jag iaf hemma och myser i värmen, tänkte som sagt fiffla ihop ngt smarrigt med min prins nu,
Ha det så myspysigt =)





mmm..mums! ;) men dt lutar åt cheesecake för dt är David mest sugen på ;) (verkar dt
som om man tänker på hans kommentarer i bakgrunden ;) ) hahah =D

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0