Våfflor & Kärlek.

2011-03-26 - 15:36:11
Hejsan sötnosar =) Idag vaknade jag & David tidigt, vi har suttit ute i solen och myst i värmen =) sen har vi (snarare David) gräddat våfflor, själv vispade jag grädde och smälte smör till smeten ;) Våfflorna blev iaf jättegoda!

Ikväll ska vi gå ut och äta och sedan gå på bio och se "I am number 4" den verkar bra så förväntningarna ligger på topp! =D Jag tänkte ha på mig en jättesöt tröja som jag fått av David + ringen jag fick av honom igår :) Har tagit massa bilder idag som jag också tänka lägga upp :) Just i denna sekund ligger faktiskt min sockerbit & sover för jag bad honom ta en tupplur så han blir pigg ;) HAHA =D åh han är för söt allså <3 Hoppas ni har en finfin lördag! Puss på er! =)

Dagens outfit: svart tröja med spets-armar, skärp från HM, jeans från
Gina, vita skor från Wedins (nu Eurosko) =)








<3







Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0