Fredagsmyspys.

2011-03-18 - 23:41:48
Hola chicitas!

Kom nyss hem från en tjejkväll med mina gamla brudar, vi har varit ute och ätit på Creperiet och sen åkte vi hem till Malin och myyyste med lite gammalt hederligt tjejsnack med lite vindruvor, vin och mysmusik ;) That's what I call NICE ;) Det var (om vi ska bli lite mer seriösa) jättetrevligt ! =) Som vanligt så har jag skrattat ihjäl mig ett antal ggr och det säger väl allt att jag är galet hes redan nu? x) Nu tänkte jag fundera på svenska uppg vi fick idag om "En resa" vad jag ska skriva om för resa, hmm..jaja, vi får se! :) haha, det har varit en sådan händelserik kväll, det har gjorts mustascher på hundar, lekts med malins dekoration (hahahah, låter inte bra, försäkrar er om att jag inte menar ) ;) sen har det diskuterats dirty whores och fjortisar ;) Händelsrik kväll som sagt var! Lägger upp bilder =D

Hoppas ni haft en trevlig fredag pussgurkor! =)



















Adioos!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0