Tittut!

2011-03-14 - 19:21:56


Heejsan! =) Förlåt för dålig uppdatering i helgen men jag har ine gjort så mkt så det beror på dt ;) jag har varit med David (sklrt) ;) och vi har pluggat lite och fixat lite härhemma dst fick jag en lång underbar massage efter pluggandet, så jag känner mig ny & fräsch ;) hahahah =) Helgen gick otroligt fort men samtidigt känns dt som om det varit lov när jag kom tbx te skolan, kände mig helt ur balans, måste hålla bättre på fasta sovtider ;) hahah jag går tbx till dagis stadiet igen, måste sova middag för att orka xD :o hihi nej så farligt är det inte än så länge, känner mig galet sömnig bara :/ hehe (men erkänn att det varit galet underbart ifall man fått lägga in en tupplur på schemat i skolan) ;)

jag längtar utomlands och faktum är att jag kanske ska till USA med Malin i juni det vore isf heelt underbart ;D Jag saknar solen & längtar efter våren!! Det är iaf varmare ute och snart, snaaart är det vår. jag känner det. i hela kroppen. :D Dessutom så firar jag och David ett halv år snart, underbart! =D En härlig dag if u ask me, & förhoppningsvis soligt imr, hoppas, hoppas, hoppas!! =)

Pussipuss

Fides, spes, caritas, maior autem horum est caritas
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0