Por siempre tú.

2011-03-23 - 18:03:04
Hejhallå! =)

Hoppas ni hare fint, själv sitter jag nu och lyssnar på min nya favoritlåt "going out tonight" m. ngn Carl Norén... galet bra låt=) Har haft matteprov idag och jag hoppas verkligen att det gick bra, ååh! Var galet nervös =/ Jag & David har firat 1/2 år också (för tre dagar sedan) hihi, men jag har varit dålig med uppdateringen såå, he-he, det berättar jag nu (A) Vi har iaf planerat att vi ska gå på bio + middag på typ lördag för då går dt en sjukt bra film på bio =) Berättar mer senare ;)Igår var det studiedag så då var jag hemma hos David och två av hans amigos tittade förbi och vi såg på "Black Swan" som var rätt kass in my opinion ;P Handlade typ bara om massa balett så vi tröttnade rätt fort ;P  Nu ska jag och min sockerbit se klart på KingKong! =)

Pusspuss!

i helgen så hade jag & David pysseldag så vi gjorde ett halsband av
en gammal brosch och av lite berlocker blev det ett armband =)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0