Kort & gott!

2011-03-28 - 21:01:03
Hejhopp! =)

Sista inlägget för idag nu, har inte så mkt att berätta utom att det har varit en skön extra-söndag ;) det enda som varit jobbigt var att stiga upp tidigt imorse men sen fick jag ju ledigt rätt fort så dt blev ingen större förlust att gå upp tidigt :) Jag & David bakade muffins idag med nougatfyllning, de va helt okej, vi fick iaf en ordentlig sockerkick & dt var huvudsaken ;) Vi har tagit en promenad också till klippan & pratat lite gamla minnen, snön har redan lyckats smälta bort, trots att den kom imorse :S haha, imorgon hoppas jag iaf att det blir fint för då ska jag hem till min vän Lovisa och färga hennes utväxt ;) That's the plan for tomorrow as far as I'm concerned, sounds great to me =) Har lite plugg som jag borde ta itu med men for the moment så tänkte jag vila upp mig istället ;) Ni får ha det så trevligt iaf!

Sovdags snart för oss här borta! Sov sött =)

Pusss



Min söting Lovisa som jag skall hem till imr =) <3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0