Ljus & värme.

2011-06-09 - 18:00:34
Hejhopp! Har varit lite dålig med uppdateringen men det har varit en hel del som försigått runtomkring mig senaste tiden så har inte haft tid att skriva, bara bra saker har hänt dock men..iaf! ;D I tisdags tog jag och Matildus hål i öronen, dt blev jättefiint och jag är supernöjd, längtar tills jag får använda mina nyinköpta öronhängen ;) Vi passade också på att ta en fika på skafferiet & lilla Malin kom förbi och gjorde oss sällskap! =) Igår var jag på stan med Matilda och Lovisa och vi kollade efter avslutningsklänningar, jag hittade en jättesöt svart klänning med guldig dragkedja från Bikbok, den var nedsatt från 399 till 99kr så jag slog till direkt, den är lixh hur söt som helst! Visar bild senare på hur den ser ut =) Köpte även ett par söta öronhängen och två presenter till Davids student =D

För att byta samtalsämne helt så åker jag till USA om exakt två veckor idag, I'm so damn excited!!! =D Kommer dock komma hem helt pank..men det är dt värt! Lätt! ;) Snart slutar jag skolan också sötisar, just nu chillar vi bara igenom lektionerna, har inga prov eller läxor, bara typ betygsamtal & filmvisning och blabla you know! ;) =) Super skönt! Förresten så såg vi sämsta filmen iförrgår "Insidious" se den icke, den SUGER BALLE..är bara allmänt konstig, på tal om inget x)

Imorgon tar David studenten, åh jag är verkligen världens stoltaste flickvän! :') <3

Lite bilder ifrån tisdags! =)


Ehm he-he, jag bad Matilda ta kort på bara mina öronhängen men hahah det blev en
smickrande närbild på köpet XD





Min lilla sockerbit som sitter och väntar på mig efter att jag slutat skolan =) <33

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0