Maniac

2011-06-06 - 21:05:28
Bonjour!

Idag har jag tagit tillfälle i akt att jobba lite ;) Tjäna ihop lite extra cash innan USA säger man ju inte nej till direkt! =D Imorgon tar jag och Matilda hål i öronen och för att vara lite töntig så..är jag nervös =S hahah, jag är sjukt rädd att det ska göra ont ;P minns inte hur det kändes när jag tog hål första gången..eller andra xD Har ju som sagt tagit hål två ggr förut =P Är så galet shoppingsugen idag så det är inte klokt! Har varit inne och kollat runt efter en fin avslutningsklänning och efter ett par snygga skor, men så börjar man tänka att det är bättre att spara pengarna till USA och sen får man typ panik :P haha =D Har dessutom sålt tre par skor till min syster så nu är det dags att fylla på sko hyllan ;) wiie!  Man ska verkligen (under inga omständigheter inte) gå in på forever21 om man inte vill bli jätteshoppingsugen och nästan slita av sig håret, bara ett litet tips.. ;) Är dock ganska dålig på att lyda mina egna råd har jag märkt =P

Nåväl, imorgon börjar skolan och min plan (just nu) är att cykla till skolan, meen..vi får se hur det blir med den saken! =)

Ha det brau!



Kisses & Hugs
Postat av: Linda

gud vad söta bilder !!

2011-06-08 - 18:42:21
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0