Lycka till på jobbet!

2011-06-05 - 23:11:57
Hejhopp! Idag mår jag faktiskt bättre, har varit och jobbat från klockan 11 till klockan 16, cyklade till jobbet för att vara lite extra hurtig sådära ;) Men har ändå försökt att ta det så lugnt som möjligt =) Linda var här en stund idag med, hon kom runt klockan 7 och vi satt vid klippan och pratade =) Imorgon ska jag jobba och skriva under de sista papprena inför USA, känns så kul att jag snart drar dit!! =D Tror jag btw håller på att bli sjuk..jag längtar(!) nämligen tillbaka till skolan =S the reason why? mina fina små vänner =) Jag menar hur många gånger har man inte sagt att "vi måste göra såå mkt tillsammans i sommar gumman" och sen när sommarlovet väl kommer. Vad gör man? joo..man jobbar. Hela f***ing sommaren jobbar man bort, total waste egentligen men..det tycker man inte då ;) Så egentligen är det ganska svårt att förstå varför man egentligen längtar så mycket efter sommaren då de flesta ändå jobbar bort den ;P I sommar ska jag iaf till USA så jag jobbar inte bort hela sommaren åtminstone =) Dessutom är jag ledig på helgerna (haha, stoort grattis till mig xd) och då kan jag umgås med mina vänner..dessutom kommer Davve roffa åt sig massor av min tid, underbart nog ;D ojdå..de här inlägget blev längre än planerat..men, ni får ha en trevlig sommar, eller ska jag kanske säga "Lycka till på jobbet!" istället ;) Ni bestämmer ;)

Pusselipuss.


Linda hoppar =P





haha lindus amadamus klättrar i träd xD
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0