Järnspikars!

2011-06-03 - 21:50:58
Hejhå! Idag mår jag verkligen piss! inte speciellt roligt när man hade värsta planeringarna inför helgen..fyfan. Cyklade iväg för att jobba hos mamma och började känna mig helt svimfärdig typ, som att man typ vandrar runt i luften och benen knappt håller upp en, mådde sjukt illa och spydde..yey! Dessutom var inte David där, så dagen kunde inte ha börjat sämre! =(

Nåväl! Lägger upp bilder ifrån iförrgår då jag och Davve var ute och promenerade runt =)

Puss












Lilla Davvsing köpte hem ostbågar i förrgår för att överraska mig när jag var hemma , that's...love! Real love. <3

Mina nya öronhängen som jag köpte med Matilda igår =D 39:- på Åhléns!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0