Davids mösspåtagnings grejs!

2011-06-02 - 17:35:57
Hejhopp! Igår var det "möss påtagning" för alla treor som går ut i år, vilket innebär att min älskling var där för att lyssna på något crap och sätta på sig sin mössa ;) Jag följde med och när allt var klart så gick vi och fikade på Creperiet! =) (hahaha, vet egentligen inte vem det var som höll tal men det handlade ofc om att de snart slutar skolan och aaa..lite såntdära "snart slutar vi här forever tjafs") tror jag x) Hursomhelst så drog vi vidare till Rödluvans place när vi var klara där och det var tänkt att vi skulle på någon klok förfest och sen dra till krogen men jag pallade inte det eftersom att jag inte ville träffa Matildur bakis dagen efter xD

Min älskling David till vänster och hans amigo Hermano till höger =)










Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0