M y M.

2011-06-02 - 18:21:00
Idag har jag varit med Matildur och inhandlat ett par öronhängen för att den sjunde tar jag hål i öronen!! =D Eftersom att det är röd dag så var det typ bara Åhléns som var öppet såå vi var där, matilda dansade runt bland hyllorna och testade hattar och jag agerade paparazzi! ;) sen köpte jag en brocolli&kyckling paj och vi gick hem till Matilda och åt! Vi snackade massvis, drack smoothie och hade det allmänt trevligt helt enkelt, dessutom blev det galet mycke flum, haha =D! Nu har min älskling fixat min cykel så imorgon kanske jag cyklar till stan! wiie! =D

Puss.


HAHAH lägg märke till mamman&barnvagnen i bakgrunden som stirrade konstigt som fan på Matilda! xD =D

















Dagens outfit =)


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0