Lite klassfest!

2011-06-17 - 21:09:45
Hellu! Igår var det avslutning så nu har jag SOMMARLOOV! =D så sjukt härligt! Matilda hade lagat min avslutningsklänning så jag och David åkte hem till henne på morgonkvisten och sen fixade jag mig där innan avslutningen började =) Efter avslutningen åkte vi till Malles sommarstuga på Fårö och hade klassfest =) Stället var väldigt mysigt och dt var väldigt trevligt..blev lite för full så det finns en stor risk att jag skämde ut mig en aning..men äsch! =D På kvällen kom David och hämtade mig och vi åkte till hans stuga =) Vaknade upp med väärldens förkylning, hela halsen sved och kände mig svmfärdig och jag har feber =( Imorgon tänkte David ha studentmiddag för att han tagit studenten så hoppas att jag känner mig bättre då för jag vill verkligen följa med honom <3 Idag så har vi firat med smörgåstårta att jag har sommarloov och att av de åtta ämnen jag haft så har jag sex stycken MVG, är så sjukt glad! =D Lägger upp lite bilder ifån klassfesten!


























Min nya jumpsuit från Bikbok, halva priset så den kostade 125 riksdaler ;) I like!

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0