herr Larsson

2011-06-26 - 12:16:02
hej hopp Marie:) de är trodde jag inte om mej själv att jag skulle blogga men det kommer väl en tid då alla vill bli blogg kändisar;)  jag vet inte om du har tillgång till internet i USA eller du har tid att kolla din blogg om inte så kommer du ha något att göra när du kommer hem:)  detta kommer bli min lilla dagbok till dej och hoppas för min gud att ingen kollar din blogg nu haha;) Du får inte bli arg om det är lite stavfel eller grammatiskt inkorrekta meningar:p Istället får du vara stolt över lilla mej:D jag ska göra så gott jag kan och förhoppningsvis tappar du inte dina trogna läsare;) det kanske inte blir lika många bilder på mej själv som du brukar ha men ska försöka lägga upp lite bilder iaf:D

I fredags var det jo midsommar och som du vet skulle vi till fårö:) det blev inte riktigt som vi hade planerat men det vart kul som fan ändå;) Jag och elias tälta i en skog i utkanten av sudersand(vet inte varför vi slog upp tältet för vi sov i bilen:p) det var många personer som jag träffa där ute som man inte har pratat med på många år så det var trevligt. ska också säga att jag har varit ganska nära en språk resa typ haha jag drack öl och cider från sverige, öl från tyskland, teuqila från mexico(kände nästan hur dom spanska orden flög ur munnen efter shotsen), bråkat med turkar och självklart pratat som fan med allt och alla:) känns som att jag och elias gick 1000 mil den kvällen fy fan, det tog och minst en och en halv timme att komma hem och sen fick man en underbar sömn på 3-4 timmar:D

När jag vakna på lördagen hade jag ont i hela kroppen, jag trodde att det var tack vare "sova i bilen" + +++ mina skor är paj:( jag vet inte hur men ena sidan av skon är helt upp riven och skorna ser ut som skit så det blir väl att köpa nya:P lördagens mat var gick oftare uppåt än neråt, så man kan säga att min diet var lite juice sen spya,spya, lite mer spya och sist men inte minst glass och sjukt mycket cola:P som du kanske förstår blev min lördag inte så aktiv satt mest vid datorn och kolla film och tänkte på hur fan jag kunde få så ont:/  Men efter att ha pratat med donnie som föll pusselbitarna på plast:p donnie stod och prata med arne sen hör han ett ja... ett "vrål" och det är tydligen jag som lyfter en bil med två andra, jag på en sida och dom andra på andra sidan. vi lyfter bilen åt sidan 90 grader sen kommer ägaren och hans kompis som vill att vi ska lyfta tillbaka bilen igen så det var bara att hugga tag igen. så nu vet jag varför jag har ont iaf :D Träningsvärk;)


hur detta gick till skulle vara roligt att veta:) (tog att bra tag innan jag hitta hur man la upp bilden kan jag säga dej:p)

ha det bra i USA nu marie jag älskar dej!!<3
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0