130 timmar sen du åkte.. 333 timmar kvar tills du kommer hem.

2011-06-27 - 22:54:34
hej igen marie:) min första dag på jobbet var riktigt kul:D mkt trevligt folk, känns som man har känt dom någon månad allaredan:p hur som helst så vill jag se hur jag mår imorgon med tanke på min gräs pollen allergi så kommer antagligen mina ögon ha varat igen om jag inte har Knarkat medicin och missbrukat på ögondropp ordentligt dvs:P den som lever får se:)  jag som kommer att klippa gräs varje dag i 5 veckor haha kommer inte se ett skit sen:/:) Den som är gladast att jag är hemma dom här två veckorna är nog pappa:P han har så mycket arbete för mej säger han. Det ska grävas, hämtas grus, bygga terrass, renovera hela mormors tak osv;P  men men det är väl bara att passa på när man är hemma;) Har vi tur kommer så får jag och simon igång bilen på onsdag!:D jävlar säger jag bara, det börjar bli på tiden att fixa fram mer däck!;)

kom att tänka på min språk resa som jag skrev om i lördags,  jag och elias plockade upp två liftare som åkte med oss i två mil:P jag kommer inte ihåg så mycket om vad dom sa dock:/ för själv tänkte bara på hur kul det lät när jag prata engelska HAHA! men dom hade iaf pluggat något år i uppsala med någe kultur vetefan sen kom dom ifrån tjeckoslovakien:P

när jag åkte hem i onsdags började jag att tänka på hur många kg jag kommer att gå upp nu när jag kommer hem till fika lärbro:P Men det sjukaste är fan att jag ännu förlorar vikt sjunker lite för varje dag som går:) men det är väl inget att klaga på:) kommer nog se ut som en jude som har varit på koncentrationsläger när du kommer hem:/ så det är bara att plocka hem lite fet mat ifrån usa;)

Har inte så mycket mer att säga om denna dag för den har bara handlat om jobb typ:P men imorgon är det en ny dag och då är det bara 12 dagar kvar av plåga:) Älskar dej!!<3


Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0