5 långa dagar kvar!

2011-07-05 - 21:09:14
hola marie;) Jag såg att du hade bloggat själv och förstört min blogg debut!haha :)det är bara att säga till så slutar jag:) hoppas jag inte har skrämt för många av dina fans bara:P Det verkar som att du har det toppen bra i Usa =) Själv går tiden som vanligt sakta men imorrn är det Onsdag allaredan!!!! har vi tur så är det snart måndag igen, inte så ofta man vill att helgen ska ta slut fort:P som det ser ut nu ska jag åka hem till mormor på lördag och laga taket så den dagen är räddad;)

Här hemma har vi grävt klart och paddat klart grusen så nu ska det börja byggas terrass troligtvis innan helgen. det kommer nog bli nice:P isöndags var det en lång meck dag, simon och jag skröv nästan hela dagen på bilen och men en massa klåp och kassa lösningar fick vi igång den!! visst den gick piss vid fösta starten men efter lite fixande gick den mkt fin på tomgång iaf=) är vi skulle prov köra den HAHA "Sköt" vi en slang redan efter typ 10 meter:/ det rök så sjukt i helvetes mkt man kunde i se bak  för det var helt vitt haha:P vi fick knuffa tbx den hem och sen hade vi jobb med att tvätta motorn och rensa vägen ifrån olja:/ men det var värt den lever! så idag var jag och köpte kloka slangar så bilen ska ihop imorgon igen=)
herre gud nu höll jag på att glömma det viktigaste, jag har klippt mej :) skönt med lite kortare hår nu i sommar och nej jag har inte rakat skallen:p har lagom mycket hår kvar;) jag har också tränat idag först lite gymmande i källaren sen åkte jag till stranden och sprang en bra bit fy fan va jobbigt me det är skönt nu iaf:D

jobbet på geab är super har nog inte haft ett bättre jobb ! trivs sjukt bra alla är riktigt roliga och skämtar hela tiden:) så jag är riktig glad över att jag hamna ute på ygne och inte i slite eller något annat ställe:p
imorgon kommer jag åka till sudret och klippa lite här och var, kommer bli kul och se hur länge man klarar sig där ute är så van med den norra luften;)haha:) Ha det sjukt kul nu dom sista dagarna i usa!
Älskar dej  & saknar dej så otroligt!<3

kanske inte säger dej så mycket men det är en bild iaf;) jag får väl förklara när du kommer hem:)


innan grävandet.

efter lite jobb:D

<3 kom hem snart!
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0