God bless America!

2011-07-04 - 03:03:38
Nu ar jag i philadelphia efter att ha varit en vecka i newyork med Malle, kanns som att jag varit borta i hundra ar redan =D tankte fatta mig kort idag och bara beratta att jag haft det awesome men att jag langtar hem till min underbara david & sota familj =) Igar fyllde Malles morbrors fru ar, hon ar ryss sa hela huset ekade av ryska skrik igar, fyfan vad kul det blev! hahaha, jag har aldrig skrattat sa mkt i hela mitt liv, tank er ett hus fyllt med ryssar,vodka och en discokula, det kan inte bli annat an superroligt for den nyktre ;)haha =D Tycker jattebra om malles slakt, sa sota allihopa! =) Vi at sushi och farsk frukt och till efterratt tarta men kan dock beratta att svensk tarta ar saaa mycket godare =D berattar mer om USA nar jag kommer hem =) Dessutom ska vi mellanlanda i frankrike i sex timmar sa har formodligen lite att beratta om dt ocksa ;) Aker hem om en vecka harifran men vi far se om jag far mer tillgang till en data innan dess =) Laddar upp lite bilder enbart ifran igar =)

Kisses!!































"Han dansar in i ditt rum & tar langsamt av sig sina glasogon och kollar pa dig med sitt ena oga" hahahaha, intern skamt mig och Malle imellan, skriver upp det har sa att jag aldrig aldriig glommer det, hahah xD
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0