Kärlek.

2011-07-30 - 14:47:10
Hej! Blir ett lite kort inlägg idag eftersom att jag måste fortsätta packa inför ikv=D Tänkte dra ut på krogen med Matilda och Sandra ikväll, dt blir awesome! Dessutom ska jag till Lärbro efter det, min sötnos hämtar mig =) Har inte varit i Lärbro på år och dar så det ska bli skönt att komma ut dit, till bondehålan ;) haha =) Igår var jag och David ute och åt på Crêperiet, vi skulle egentligen äta på Wallers men de va så lite folk där så vi bestämde oss för att äta på mitt favoritställe istället, älskar verkligen Crêperiet! Maten är typ sjukt god och miljön supermysig! =) Tycker redan det börjar kännas "höst-igt" ute, inge sol utan bara regn och åska, men jag tycker faktiskt att det känns helt perfekt, älskar hösten och alla mysiga koftor, färger och regnet! och snart är vi där igen, inte mycket kvar av sommaren nu känns det iaf som =)

Igårkväll när jag och David skulle gå och lägga oss så låg vi på sängen i varandras armar och myspratade medan man hörde regnet ösa ner utanför, det är verkligen det bästa som finns! Älskar regnet! meen måste erkänna att det var ganska jobbigt igår på dagen då vi varit inne på ÖB och köpt ett paraply, på vägen ut därifrån när jag precis sagt "åh Gud älskar mig därför slutade det regna" och Preciiis i den sekunden så börjar det spöregna igen så vi fick slå upp paraplyet och inse på plats att det fungerade jättedåligt x) hahah vi försökte oss på att springa mot bilen och vattnet bara öste ner, hahaha jag har aldrig varit så blöt och så skrattande i hela mitt liv som när vi slutligen kom in i bilen XD det var helt galet kul =D

När vi vaknade imorse så gick vi ner och gjorde scones och drack te, så mysigt! ^^ snart firar vi ett år dessutom och jag är världens lyckligaste <3

Puss

scones <3



Selma ville också vara med och mysa på morgonkvisten! =D haha

höhö ;)

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0