Me encanta!

2011-07-16 - 16:13:06
Hejhopp igår kom mina kusiner hit ner till ön äntligen! Det var väldigt länge sen sist så de blev jättekul att få se dem igen så jag och david, linda, syrran och mina kusiner var ute på högklint och grillade marshmallows, mysigt! =D Grejen var den att det regnade så vi fick sitta under en klippa och tända upp en liten eld =) Jag och David fick i uppgift att laga mat till min familj den dagen så vi gjorde pasta med någon laxsås och fetaost, allting var jättegott MEN man skulle ha whisky i såsen så den blev alldeles för stark och det var inte gott! haha =D  till efterrätt gjorde vi grekisk citronglass och chokladfudge, det blev däremot väldigt gott hehe ;) =D Nu har David precis åkt hem så sitter nu vid datan och lyssnar på musik och tar det lugnt efter en hektisk jobbvecka, Elle-belle tänkte iaf ladda ner en skräckfilm tills ikv som vi alla tänkte se tsm så det blir nog säkert finfint! Får höra av mig mer om dt senare, puss på er!


Eftersom att shoppingen inte riiktigt fick plats i förra inlägget så får de ett inlägg för sig själv ;) Här kommer lite bilder av shoppingen i U.S.A!

Köpte allt detta + present till elin och fyra nya jeans! =)






















Ny jeans jacka och nytt linne =)



Mina favoritskor! =)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0