9 dagar kvar!

2011-07-01 - 22:36:11
hej igen marie:) hoppas att du har det sjukt kul i usa och att du längtar hem lite iaf:P i min värld har det inte hänt mycket, fira mormor i onsdags och fixa lite med bilen men fick inte igång den:( måste ha en bättre släng:/ på jobbet går det sjuktligt bra har mycket att göra och tiden går fort:) går dagen var riktigt bra faktist först råkar jag få in en rock kanal på radion som bara spelar gammal go rock inge bruno tjafs eller pink!:) det gjorde min dag kan man säga;) Dock höll jag på att köra ihjäl en kanin eller rabbis unge med trimmern, fyfan han/hon skaka så sjukt mycket:p jag passa på att ta upp den och klappa lite:P trodde hans/hons hjärta skulle hoppa ur haha slog som fan:P på kvällen var jag med donnie och fredrik hemma vid svante och åt paj med hela mutas familjen:P prata en jävla massa strunt och skit:) allt det skrattandet borde förlänga mitt liv med 20år eller något! hahahaha:)

idag har jag inte gjort så mycket heller vi har grävt lite där den nya terrassen ska bli och jag har tvättat min bil lite lätt men ska göra det bättre på söndag:) och tränat lite :)
jadu har inte mycket mer att säga så det får bli ett kort inlägg:P Älskar dej Marie! kom hem snart! pusspuss<333

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0