Go å glad kexchoklad. <3

2011-07-21 - 21:06:29
Hejhopp! Iförrgår var jag ute och åt och kollade på nyaste harrypotter filmen med mina små godbitar! Så sorgligt att det var sista filmen och den va så gryymt bra!! Det blev jättetrevligt och dt va härligt att få träffa alla igen<3 Idag har jag varit med Matildus och vi har typ bara flummat runt, ätit godis, snackat skit och lekt lite på en lekplats samt planerat inför kommande helg då jag ska sova hos henne =) Imorgon däremot så ska jag spendera min dag med min gamle vän Lovisa, kommer bli sjukt härligt, vi tänkte typ åka hem till klinten och ta en picknik ner till fridhem och sen får vi se vad som händer! =) Tänkte lägga upp lite bilder ifrån iförrgår med tjejerna, min sötnos Gadden berättade även att hon har förlovat sig, så sjukt kul!! =D <3

Puuss



min lilla sötunge Ghadir som precis förlovat sig!!!! =D





hahah mina små kackelhönor som aldriig kan vara tysta ;) haha så söite!





På bion till min underbara Harry Potta! ;)
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0