Solo un poco sobre la día.

2011-01-26 - 18:47:36
Hejhej!

Idag var det kort dag i skolan så hade bara två lektioner, engelska å spanska =) efter skolan så blev jag uppmött av David och vi åkte till stan för att kolla lite byxor, nu är vi iaf hemma =) Igår var jag & tränade med Malin å Clara så funderar på att dra till gymmet imorgon också=) Idag har t.o.m solen tittat fram litegrann (och igår när vi fick hela vägen till gymmet så var det snöstorm, inte lite fuskigt) hehe ;) Hoppas ni haft en fin onsdag!

Pösss

Hur bor du: litet men mysigt med havsutsikt =)
Brukar du komma i tid: hmm..oftast iaf.
Hur lång är du: 1.60 ungefär
Kan du laga mat: haha, ja lite iaf ;)
Vad pluggar du: samhällslinjen andra året :)
Vad har du på dig just nu: en rödrutig skjorta knuten med mörka jeans och läderskärp :)
Har du någon fobi: trånga utrymmen och branta rulltrappor :S
Hade du en bra kväll igår: haha jadå ;)

Vilket är ditt senaste inköp: min långa sommarklänning =)
Din favoritdryck på morgonen: te, without any doubt!
Har du sovit i din egen säng inatt: ja faktiskt ;)
Vad hade du sönder senast: ett armand :/
Vem snackade du med senast: David <3
Varm favoritdricka: te & varm choklad =)


Saknar du någon just nu: Malin och Linda :(
Vad ska man göra för att få dig irriterad: vara egoistisk, gnälla hela tiden och vara allmänt negativ ;P
Intressen: fika, shoppa, mysa, resa, umgås, pussas:)
Senaste person du kramade: Min pojkvän :)
Senaste person som ringde dig:Malin mi amiga ;D
Vill du ha barn: jaa verkligen, meeen...inte just nu =)
Längtar du till din nästa födelsedag: jaaa för då blir jag arton! :D
Är du sugen på något nu: aa en bit mörkchoklad, mums*
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en eller två :)
Attraheras du av män med skägg: hmm beror på hur mkt de är, "Usama Bin Laden skägg" vore väl inte direkt ngn hit..hahah ;D men lite stubb gillar jag starkt hos David iaf, de ser så manligt ut ;) me like! =)

Dagens outfit =)



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0