Kalas månaden.

2011-01-18 - 21:10:20
Hallå där! =)


Kom just på att jag glömt dokumentera att min underbara kompis Lovisa Stengård har firat sin 17årsdag nu i helgen, hon fyllde 17 dec egentligen, såå vi firade henne en aniing sent eftersom att det var först nu som alla hade tid att samlas ;) he-he men det blev väldigt mysigt =)


Vi gjorde mackor med olika fyllningar på och det var supergott och så gjorde vi också pannkakstårta och det blev (såklart) en hel del prat med ;) Malin & Mikaela hade konstruerat ett eget spel med massa (ibland lite knasiga men roliga) frågor som man fick dra ur en hög och svara på =) Det blev en härlig tjejkväll iaf så David & Omid fick stanna hemma ;D När jag åkte hem så kom min älskling David hem till mig och sov kvar här. Idag så fyller också min vän Sara år så jag antar att det blir att handla en fin present till henne med :D, Lovisa fick en kofta & bodybutter av oss! =) Världens finaste kille fyller också år snart, den 24 januari så blir han 19 så då ska han också firas, så det blev en riktig "Kalas-månad" de hära, det gillar vi!!

Dessutom har jag väl kanske inte berättat att jag börjat träna igen, har haft ett kort uppehåll pga tidsbrist men nu är det dags igen :) Känner i allmänhet att den här månaden verkligen har slipped away! Tiden går fortare än jag hinner med helt enkelt :) Idag har jag iaf varit i skolan till halv 4 sen hämtade David upp mig och vi åkte hem och gräddade lite pannkakor och sen har vi pluggat litegrann och sådära =) Rätt trevlig dag har det varit måste jag säga, inte så jättemkt läxor än så länge och (den j*vla) snön håller på att försvinna :D

Lägger upp lite bilder iaf! (de flesta av bilderna är tagna av Sofia men min mobilkamera sög så lånade hennes bilder istället) :) Puss på er!






Så sjuukt god mat! Grillad macka med tillbehör ;)



PÅ den undre bilden så står David och gräddar en pannkaka ;)




Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0