Smått & Gott

2011-01-07 - 20:01:10
Heej.

Massa saker har hänt senaste tiden och eftersom att det är lov har jag inte haft spec mkt tid att skriva här alls, nu står David nere och diskar så ja tänkte passa på att slänga in ett inlägg ;) Vi är ensamma hemma tills på onsdag så vi har fått låna bilen och fått matpengar, idag är dt fredag så jag har varit på stan med Omid en stund medan David åkte hem till sin kompis. Btw så va min nyår rätt kul endå, kanske liite för packad så dt blev lite pinsamheter..men vafan, det är bara nyår en gång om året :) Sen min och Davids mini-jul så fick jag jättemkt fina presenter, en tröja, en klänning, ett armband & två bh-ar, allt va superfint =) Ikv tänkte vi kolla klart på "Guldkompassen" och mumsa lite choklad & citronpudding =)

Dessutom har jag rensat ur heela min garderob så för att fira det så har jag handlat in lite nytt =) Bilder kommer snart! (i nästa inlägg) Nu ska jag & sötnosen ner och duscha, ha det finfint!

Pusss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0