I live on the bright side of life

2011-02-03 - 21:02:39
Hallådär cuties =)

Idag har jag syndat ordentligt..igen..två nya bh:ar köpte jag denna gång fastän jag inte fick lov att handla mer denna månad (a) meeen underkläder behöver man ju alltid tänkte jag i affärens omklädningsrum :( haha ;) (mitt nya obsession är att handla underkläder xD) annars är jag grymt nöjd med köpet (och det är förmodligen David också ;) ) hahaha ;D Nåväl, det blev lite smarrig mat på Creperiet idag tsm m. Malin och Sandra, så sjukt trevligt med god mat å trevligt sällskap =) det borde jag unna mig oftare (haha, to be honest så betalade mamma så he-he, "unna mig själv" var väl lite att ta i) xD Nu har jag tagit lite te och en nattsmörgås så hoppas att jag orkar med lite plugg såhär sent på kvällen :)

Imorgon så blir det först träning med Mikaela sen filmkväll i Tingstäde med flickorna bus =) Så har satt igång att tanka ner lite filmer åt Clara, b.l.a. "The town" &...hmm..just det! "How to train your dragon" såå vi kanske ska se på de filmerna, vi får se =)

Lite gamla härliga minnen! =)


En sjukt gammal kär bild på en sjukt gammal kär vän :)<3
(& nej, jag menar inte tanten m. vitt hår i bakgrunden) ;)









Kisses & Hugs
Postat av: Linda

DIN JÄVEL DU SER UNDERBAR UT PÅ BILDEN OCH JAG SER UT SOM EN CRACK HOOOOE

2011-02-05 - 11:39:40
URL: http://lindasoderstam.blogg.se/
Postat av: Marie

hahaha, nähe! du är jättesöt!

2011-02-05 - 16:35:17
URL: http://baramariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0