Life is a highway

2011-02-28 - 23:15:17
Hejsan!  Tisdag idag och resten av denna vecka är ledig ;) Har haft mysigaste dagen idag och igår med David, vi åkte & handlade mat igår och åkte sedan to my place för att göra tillaga pizza och en morotskaka, bara själva handlandet och lagandet var galet härligt =) Dessutom blev resultatet riktigt bra, blev galet gott och var mysigt att laga mat tsm =) Jag gjorde en pizza med salami, fetaost och basilika och David gjorde en pizza med banan, ananas och curry :) Sen tände vi lite ljus och gjorde mysigt tills mina hårt arbetande föräldrar kom hem ;) haha ;D

Idag så har vi umgåtts med Linda och det är hennes sista dag på ön idag :( Lovet har än så länge varit riktigt härligt men jag vet att jag måste börja ta itu med pluggandet snart och det är en aning deprimerande :/ Idag fick jag iaf en aaaashärlig fotmassage av min underbara pojkvän medan jag pluggade spanska ;) hahaha, fick läsa om varje rad tre ggr för att kunna begripa innehållet när jag samtidigt fick skönaste massagen ;) xD heheh,  så nu luktar mina fötter citron! ;) I detta ögonblick så väntar jag på en film som tankas ner, nämligen "Grizzly man" som tydligen ska vara bra, we'll see :) David ligger på sängen och väntar på mig så måste tyvärr skriva adios till er nu, meeeen vi hörs snart igen!! =)

Hejdå!


Lite bilder ifrån igår! =)













Kisses & Hugs
Postat av: -Cajsa (Fotoblogg)

-Hej

Skulle varit super snällt om du ville rösta på min bild nr 7.

Det skulle varit guldvärt om du gjorde det för min skull, nu när jag snart fyller år :) hihi



HÄR: http://photobymadeleine.webblogg.se/2011/march/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment



Tack på förhand finaste du!

2011-03-05 - 16:52:44
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0