Looov <3

2011-02-25 - 19:40:15
Yiiiiippi! Nu äre sportloov, heelt underbart! :D slutade tidigt men satt kvar och pluggade lite español & läste Guiness rekordbok ;) visste ni att världens längsta man var 2.75 meter, hade strl 75 i skor och dog när han var 22 av en blåsa på foten xD Snacka om att ha otur! =/ Nu är iaf min lilla Linda här, så ska väl flumma med henne och sådära ;) Det gamla vanliga ;) Träffade David en snabbis idag och aa..myste xD hahaha, jag är en riktig mysmänniska jag, det är typ det enda jag gör ;) XD jaja, hoppas att det blir lite filmtittande och skvaller ikv med Linda iaf, Imorgon bär det av till Matilda för att ha ngn avskedsträff för Annica som varit här som utbytesstudent men ska åka hem nu :/ Då tänkte jag ta med mig Linda så att hon får lite social kontakt och ngn att prata av sig med ;) hahahahha, nej jag skojar ;) Men det lär bli trevligt iaf :)

Puss på er mina sötnuusar

Under detta lov tänkte Marie utföra följande

* Flumma med min halvgute Linda =)
* Fika med Lovisa =)
* Mysa med min fina pojkvän <3
* Åka till sthlm (hoppas jag) ;D
* PLUGGA :(
* Ha det LUGNT & SKÖNT =D

Inga större planer under lovet med andra ord, ska bli riktigt skönt med lite ledighet iaf! =)




Denna väska har jag inhandlat nyligen, älskaaar den!! =D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0