My name is Bond. Mary Bond.

2011-02-15 - 18:20:58
Hejsan sötnosar!

Idag känner jag mig helt slut, seriööst! Är det lagligt att vara såhär trött ens :o ;) Var hos doktorn idag vid kl 10.00 och hon sa att jag svimmade av smärta i helgen & att det inte var ngt att oroa sig över men att de ska skicka mig på ngn utredningsgrej ifall jag ska ha antibiotika lr inte, mot urinvägsinfektionen den kan tydligen gå upp i njurarna men risken är inte så stor, så de ordnar sig nog =) Annars har dagen bara varit allmänt såsig! Imorgon ska vi ha ngn debatt på engelska i skolan om kött, hahah, de känns ju otroligt roligt ;) Efter skolan så ska jag fika med Malin så det ska bli myspysigt! (förmodligen på Hedbergs om jag känner mig&Malin bäst ;) )

Jag är sugen på ngn bra äventyrsfilm med lite popcorn lr nötter!! Efter denna vecka så tänker jag faktiskt unna mig själv det! (& eventuellt lite god glass m. cheesecake smak) ;) hahaha :) Linda kommer ner nästa fredag har jag skrivit med stora rosa bokstäver i min kalender med! Jajamensan, jag är så upptagen denna vecka & nästa, känns...underbart ;)

Puss på det gullegrisar! =)



(haha, på tal om gullegrisar ;) xd)

hahahaha, hej jag har tråkigt och orkar inte plugga? ;) xD

Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0