Alla hjärtans dag <3

2011-02-14 - 22:36:14
"Jag förstår inte hur ngn som är så perfekt som du kan vilja ha lilla mig" sade jag till min älskade pojkvän idag när vi låg på sängen och myspussades & gosade, till svar fick jag:

"För att du har den bästa personligheten, de vackraste ögonen, den sötaste munnen och den snyggaste kroppen i hela universum. Jag kommer alltid att älska dig. Jag lovar"

"Alla hjärtans dag" tkr många är överskattat men man behöver ju inte överdriva och plocka ner månen till sin älskling, det räcker med att man är tsm och myser med varandra. Precis som på julafton bara det att man spenderar tiden med sin pojkvän lr sina älskade vänner =) Presenter är inte ett dugg nödvändiga i sammanhanget. Bara att få vara med varandra, & att få mysa med den man älskar dt säger väl ingen människa nej till ;) Därför tycker jag inte att "Alla hjärtans dag" är överskattad :)

Jag har haft världens finaste alla-hjärtans dag med världens finaste kille. That's a fact =) Sen kom min söta mamma&pappa hem med presenter, aw de är så ursnuttiga när de vill allså :)

Jag fick två trosor, en biobiljett & två mörkchoklad, en med raspberry & en med orange :)

Hoppas ni haft en fin Alla hjärtans dag, Puss på er! =)


Dagens outfit :)


hehe, mitt hjärta vilar bokstavligen i dina händer ;)



Dagens presenter från mina kära föräldrar :) Tack!!




Dagens låt, så sjuukt fin! men ändå sorglig :/



Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0