Helg m. både konstigheter & härligheter! ;)

2011-02-13 - 16:11:34
Hej! =)

Har varit lite dålig på uppdateringen denna helg men har haft en del för mig, nu tänkte jag iaf göra ett litet inlägg och berätta lite :) I fredags så firade vi min kära vän Saras 18års dag =D hon fyllde egentligen år den 18:nde januari ;) Vi var ute & åt på Jodas och hade jättemysigt =) Hon fick ett par öronhängen, en "vänner bok"med massa kul frågor i, plus att vi betalade hennes efterrätt och ett glas vin ;) Jag åt nacos tallrik och saffranspannkaka, galet smarrigt! :)

Igår så blev dagen dock lite konstig eftersom att jag mådde lite dåligt och fick extrem urinvägs infektion så när jag stod i köket så hade jag svårt att gå och plöstligt kände jag mig värsta konstig och fick svårt att se och höra och så svimmade jag :S jättekonstigt! stackars David fick fånga mig när jag svimmade och blev en aning chockad:S ;P haha, det blev iaf en rätt konstig lördag men härligt att David var här :)


Vi kollade också på "Kalle och chokladfabriken" och mumsade popcorn :) dessutom så kollade vi i lite fotoalbum och jag hittade en lite rolig bild på mig själv från när jag är liten, så lägger upp den längst ner i detta inlägg :) Nu tänkte jag lägga upp lite bilder från i fredags då vi firade Sara och sen tänkte jag vila med min älskade =) Imorgon är det "Alla hjärtans dag" så hoppas jag mår bättre då =)

Många pussar på er!

Mikaela sträcker sig efter dessert och Clara..gör ngt bara hon själv vet :P

Mina små söta flickor =)

Madde och födelsedags barnet =D

Madde, Sara och jag ute i kanten =)

Saras present :)

hahahaha, här låg saffranspannkakan...innan jag åt upp den ;) x)

snygga skor mamma satt på mig XD haha =D
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0