Uno, dos, tres, cuatro..

2011-02-23 - 18:44:25


Åh vad jag saknar sommaren! Idag har det faktiskt varit lite soligt ute men igår(!!) Seriöst, först snöade det litegrann, sen sken solen & sen så blir det värsta snöstormen! kan inte bara vädret bestämma sig så man slipper dö av kyla (vilket jag iofs redan gjort 10ggr om)  Hursomhelst! =) Idag så var det ngn kultur grej i skolan så vi slutade as tidigt, så galet härligt :) På fredag går vi på lov!! =D Åh ska bli så skönt! =) Min älskling har dock släpat på sig ngt virus så hoppas att jag får hålla mig frisk :/ Har lite planer inför lovet som jag hoppas kan genomföras, skriver mer om det senare =) Ha det så fiint allihopa =)


Pööss
Kisses & Hugs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0